Thursday, August 13

'궁'


salam...

lamenye aku x nulih kt blog ni...hrmmm satu drnye sbb aku sebok sangat sampai cam males je nk tulih..n due..aku xde idea nk tulih..

...today aku igt nk kongsi ngan org ramai (yg sudi le bkk blog yg terSANGAT le buruk ini..ceh!) ttg kegilaan aku menonton k-drama '궁' ......adeh..gile sio babe!!! hari2 aku nk tgk cite ni sampai my hubby cukup la bosan ngan tabiat baru aku ni...dh la tu...cakap pon nk bunyi cam same ngan org korea...ha..ha..ha..wat a pathetic rite? :p

tp..xleh la..aku terlalu suke ngan k-drama ni..jln crite yg simple but unique in some certain ways..tambah pulak ngan plakon2 yg mmg idup gile dlm cite nih...syiok!!!

so ayah..tolong la memahami hati mama eh?..punye lame baru mama mempunyai enuf money to buy dvd yg ori ni...cayunk ayah! :)

3 comments:

  1. waduh2
    xde la teruk mne blog nie... menarik pe huuhu he..23x ala jgn la sedih2.. beli je dvd sekeping 5ingt....

    out of topic--> status ape ek??? just nk tahu je huhuhuu mmg flashback pun..tp xde pulak nk samakan dengan cerita mu... mybe lebih kurang je kan.. (tp copyright masih pada kami)

    ayat yg sempoi2 ek... (niat hati nk jd novelist...) tgu je la... kantoi sejarah ke...?? teman kantoi fizik je... (trial ok.. yg betul2 dpt F pulak) mintak ampun ya cikgu huhuu

    ReplyDelete
  2. out of topic--> oh nak tahu status kami ek.... biarkan rahsia he...23x akak rase pe ek....
    1- nak bercinta semula
    2- bikin hangat balik cinta ini
    3- nk khwin tp xnampak ambangnya
    4- member sekepale tue sememangnya
    5- bencinta pun ya jugak

    ReplyDelete
  3. out lagi--> he...23x xde mkneny nk bg cincin emas 916 harga puluh2.... skrg emas kan tgh mahal.. mahu ratus2 gak tue kan... xpe jd hubby baik hati kan he...23x

    ReplyDelete